EST | RUS | ENG 

Avaleht
Enampakkumised
Sisukord
Üldinfo

Täitmisavaldus
Abiks täitemenetluses
Korduma kippuvad küsimused
Kasulikud viited ja lingid
Õigusalased materjalid


Büroo on avatud
E, K kl 13 - 17
T, N, R kl 9 - 13
Kentmanni 22-12
Tallinn 10116
Eesti
tel: +372 662 6666, +372 653 1111
faks: +372 662 6667, +372 661 1110
mati.roodes@taitur.just.ee
   
 
Esitasin täiturile täitmisavalduse. Möödunud on juba rohkem kui kuu, kuid raha ei laeku. Kas täitemenetlus on lõpetatud?

Kui pärast täitmisavalduse esitamist kohe raha ei laeku, siis see ei tähenda, et täitemenetlus on lõpetatud. See võib tähendada, et võlgnikul ei ole nõude rahuldamiseks raha. Pangakontod võivad küll olla arestitud, kuid neile ei laeku midagi või laekub üksnes miinimumpalk, mida ei ole lubatud kinni pidada. Samuti ei pruugi võlgnikul olla kinnis- ja vallasvara, millele sissenõuet pöörata. Sellisel juhul täitemenetlust jätkatakse ning kontrollitakse pidevalt, ega võlgnik ole uut kontot avanud, tööle läinud või vara omandanud. Täitemenetlus lõpetatakse, kui ilmneb TMS §-dest 48 või 51 tulenev alus, näiteks täitedokument tühistatakse, sundtäitmine tunnistatakse kohtus lubamatuks, võlgnik läheb pankrotti vms.
 
© 2009-2011 Kõik õigused kaitstud.